- Strategy
- Branding

MIΧΑΣ
Η νέα εικόνα της εταιρείας ΜΙΧΑΣ,
στην πρώτη γραμμή της αγοράς.
Με πάνω από 60 χρόνια ιστορίας, η εταιρεία εμπορίας, τυποποίησης κι επεξεργασίας κρέατος ΜΙΧΑΣ προσφέρει άριστης ποιότητας κρέατα εντός κι εκτός συνόρων από την έδρα της στην Βοιωτία. Επενδύοντας διαρκώς σε πρωτοποριακές τεχνογνωσίες αλλά και σεβόμενη την παράδοση της ελληνικής διατροφής, η ΜΙΧΑΣ υπόσχεται τα πιο καινοτόμα προϊόντα που καλύπτουν πλήρως τις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή τόσο της χονδρικής όσο και της λιανικής αγοράς.
Με στόχο πάντα την παρουσία της εταιρείας στην πρώτη γραμμή της αγοράς, η ΜΙΧΑΣ στράφηκε στη Food For Thought για το συνολικό σχεδιασμό της νέας εμπορικής εικόνας της εταιρείας. Κύριο άξονα του συνολικού σχεδιασμού αποτέλεσε η ανάδειξη της εταιρείας ως ο απόλυτος «οίκος κρέατος» με τη δημιουργία του brand name «HOUSE OF MEAT ΜΙΧΑΣ».
Η στιβαρή αυτή ονομασία αποτελεί σημείο αναφοράς ολόκληρης της εμπορικής εικόνας της εταιρείας, κοσμώντας τον στόλο φορτηγών και τις συσκευασίες μέχρι και το merchandising, δημιουργώντας ένα ισχυρό brand υψηλού κύρους. Σε συνδυασμό με τον λιτό σχεδιασμό και την μινιμαλιστική χρωματική παλέτα, η ολοκαίνουργια εμπορική εικόνα της ΜΙΧΑΣ κατατάσσει την εταιρεία στην ελίτ τόσο της εγχώριας όσο και της διεθνούς αγοράς.