- Σχεδιασμός Λογοτύπου
- Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας
- Σχεδιασμός εικαστικών καταστήματος
- Σχεδιασμός εντύπων
- Σχεδιασμός συσκευασίας
- Web Design
- Social Media Management

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΝ
Η Food For Thought ανέλαβε το σύνολο του branding της νέας αλυσίδας σύγχρονων κρεοπωλείων ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΝ
H Food For Thought ανέλαβε & σχεδίασε τη συνολική εικόνα των σύγχρονων κρεοπωλείων ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΝ.
Το project ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΝ αποτελεί το νέο δημιούργημα του κ. Γιώργου Χατζηγαβριηλίδη, ενός βραβευμένου επιχειρηματία στο πλαίσιο του μεγάλου και δυναμικού επιχειρηματικού του portfolio. Ο ίδιος, μυημένος στην παράδοση για κορυφαία ποιότητα στο κρέας, ανέθεσε στη Food For Thought το σύνολο της εικόνας των νέων κρεοπωλείων, καθώς και την εφαρμογή της σε όλα τα υλικά των καταστημάτων.
Η Food For Thought, με αίσθημα ευθύνης και σεβασμού, ανέλαβε να χτίσει την εικόνα του brand ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΝ, ως τη νέα προοπτική στην ποιοτική αγορά κρέατος διεθνώς, υλοποιόντας το όραμα του κ. Γιώργου Χατζηγαβριηλίδη.
Το project υλοποιήθηκε με επιτυχία και σήμερα η εικόνα του ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΝ αποτυπώνεται στο σύγχρονο concept του λογοτύπου, στην εταιρική ταυτότητα, στο store branding, στα υλικά σήμανσης & συσκευασιών του καταστήματος, τις στολές του προσωπικού, καθώς και σε όλο το advertising & social media υλικό.