- Strategy
- Branding
- Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας
- Σχεδιασμός Συσκευασίας
- Σχεδιασμός Εταιρικού Εντύπου

HERMES
Στρατηγικός σχεδιασμός της νέας εταιρικής ταυτότητας για την Hermes–Dimarakis Estate για την Ελλάδα και το εξωτερικό
Η Hermes–Dimarakis Estate εμπιστεύτηκε στη Food For Thought τον σχεδιασμό της νέας ενιαίας εταιρικής στρατηγικής για το σύνολο των προϊόντων της, τη νέα της εταιρική ταυτότητα, τον σχεδιασμό συσκευασιών για όλα τα προϊόντα, καθώς και τον σχεδιασμό και την παραγωγή του digital και έντυπου προωθητικού υλικού της Hermes-Dimarakis Estate για την παρουσία και την εδραίωσή της στην ελληνική και τη διεθνή αγορά.
Στρατηγική απόφαση για την Hermes-Dimarakis Estate αποτέλεσε η πρόταση της Food For Thought για την ένταξη όλων των προϊόντων της εταιρίας κάτω από τη νέα ενιαία εταιρική της ταυτότητα, έμπνευση για την οποία ήταν η αμφιθεατρική τοποθεσία των ελαιόδεντρων στην Ερμιόνη που απεικονίζεται εύστοχα στο αρχικό γράμμα “H” που κυριαρχεί στο λογότυπο, καθώς και ο καρπός της ελιάς με την πρώτη σταγόνα του ελαιόλαδου.
Η νέα εικόνα και η στρατηγική της Hermes-Dimarakis Estate βασίστηκε στην μακρόχρονη ιστορία, στο αναγνωρισμένο κύρος και την απαράμιλλη ποιότητα των προϊόντων της που από το 1970 παραμένει σταθερή και πάντα κορυφαία.