- Σχεδιασμός συσκευασίας
PALLADA
H Food For Thought σχεδίασε τις νέες συσκευασίες των ελαιόλαδων Pallada για την αγορά της Ολλανδίας
Για μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες super market της Ολλανδίας προχώρησε η Food For Thought σε σχεδιασμό συσκευασίας του Έξτρα Παρθένου Βιολογικού Ελαιόλαδου και του Εξτρα Παρθένου Ελαιόλαδου Pallada. Πρόκειται για το προϊόν-σύμβολο της εταιρείας του κ. Παπαδομανωλάκη, που από το Ακρωτήριο των Χανίων πρωταγωνιστεί εδώ και χρόνια σε χώρες της Ευρώπης, στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και τα ΗΑΕ!
Η Food For Thought μελέτησε τη διεθνή αγορά ελαιολάδου και με βάση την ανωτερότητα του προϊόντος, το σύγχρονο προφίλ της εταιρείας και το γεγονός ότι παράγονται αποκλειστικά από τον καρπό της Κορωνέϊκης ποικιλίας, αναγνωρισμένης από το Διεθνές Συμβούλιο Ελαιολάδου ως ποικιλία παγκόσμιας κληρονομιάς, δημιούργησε δύο σειρές προϊόντων που από πολύ νωρίς έδειξαν ότι ξεχώρισαν οι κάτοικοι της Ολλανδίας.