- Σχεδιασμός Λογοτύπου
- Σχεδιασμός Συσκευασίας

BIOSANTO DONKEY MILK
Η Food For Thought υπογράφει το σχεδιασμό της νέας premium σειράς της Biosanto.
Η Biosanto ανέθεσε στη Food For Thought τον σχεδιασμό του λογοτύπου και των συσκευασιών της νέας της σειράς καλλυντικής φροντίδας Biosanto Donkey Milk – μιας ολοκληρωμένης πρότασης για την περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών, βασισμένη στο γάλα γαϊδούρας και σε φυσικά ενεργά συστατικά.
Το δημιουργικό brief περιλάμβανε ξεκάθαρους στόχους: να αποτυπωθεί η φυσικότητα και η αγνότητα των συστατικών, να προβληθεί η πολυτελής, αλλά όχι εξεζητημένη, ταυτότητα της σειράς, και να δημιουργηθεί ένα αισθητικό αποτέλεσμα που θα ξεχωρίζει στο ράφι με τρόπο διακριτικό και ευανάγνωστο.
Αντλώντας έμπνευση από την προσωπικότητα του corporate brand Biosanto και το ιδιαίτερο χαρακτήρα του βασικού συστατικού της νέας σειράς, σχεδιάσαμε ένα λογότυπο με ήπιες γραμμές, εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες και διακριτικές καμπύλες που παραπέμπουν στην απαλότητα και την ισορροπία που προσφέρουν τα προϊόντα. Η γραμμική εικονογράφηση με τον γάιδαρο και τα κυκλαδίτικα τοπία δημιουργεί ένα αφήγημα που γεφυρώνει το αρχέγονο με το σύγχρονο – μια συνειδητή αναφορά στην αυθεντικότητα της ελληνικής φύσης.
Οι συσκευασίες σχεδιάστηκαν με γνώμονα την καθαρότητα και την premium απλότητα. Λευκό φόντο, μονοχρωματικοί τόνοι, μεταλλικές λεπτομέρειες σε χρυσό και μια ισορροπία που αποπνέει ηρεμία, εμπιστοσύνη και ποιότητα. Η κατηγοριοποίηση των προϊόντων ενισχύεται από τις χρωματικές διαφοροποιήσεις στα keylines και τα descriptors, διευκολύνοντας την πλοήγηση του καταναλωτή στη σειρά, χωρίς να θυσιάζεται η συνοχή του brand.
Η σειρά Biosanto Donkey Milk μιλά στο κοινό της με τρόπο ξεκάθαρο, κομψό και ειλικρινή, όπως ακριβώς ήταν και η στόχευση του design. Μέσα από μια ανοιχτή, ήρεμη και αρμονική οπτική ταυτότητα, η Food For Thought συνέβαλε στην ανάδειξη μιας φυσικής πολυτέλειας που φροντίζει με ουσία, χωρίς περιττά στολίδια.


