
Από το 2004, προσφέρουμε
Στρατηγική ανάπτυξης
Ο σχεδιασμός στρατηγικής αφορά την κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται σε ένα συγκεκριμένο κλάδο, και έχει ως βασική αποστολή την ανάπτυξη και μακροπρόθεσμη εμπορική της επιτυχία. Η στρατηγική ανάπτυξης νέων προϊόντων και αγορών στοχεύει στη διείσδυση σε νέες αγορές και δίκτυα πωλήσεων και στην προσέλκυση νέων καταναλωτικών κοινών. Με αυτό τον τρόπο οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα δραστηριοποίησης σε αγορές που δεν είχαν παρουσία έως σήμερα με στόχο την βελτιστοποίηση της επιχειρηματικής απόδοσης.
Με την στρατηγική ανάπτυξης απαντάμε ερωτήματα όπως:
- Πώς θα πάω την επιχείρησή μου πιο μπροστά;
- Είμαι στάσιμος κι εξαρτώμενος από μία συγκεκριμένη ομάδα καταναλωτών;
- Τα προϊόντα μου δείχνουν ξεπερασμένα και υπάρχει μείωση πωλήσεων! Τι μπορώ να κάνω;
- Με ποιόν τρόπο θα μειώσω το επιχειρηματικό ρίσκο χωρίς να χάσω τα κεκτημένα; Οι πωλήσεις είναι σταθερές, αλλά η κερδοφορία μειώνεται, τι πρέπει να κάνω;
- Υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης στην αγορά; Εάν ναι, ποια είναι η σωστή κατεύθυνση ανάπτυξης;
- Αξίζει να συνεχίσω την προσπάθειά μου ή πρέπει να επανατοποθετηθώ στην αγορά; Και με ποιόν τρόπο;
Eμπορική πολιτική τροφίμων
Ο σχεδιασμός της εμπορικής πολιτικής αποτελεί μοχλό ανάπτυξης των πωλήσεων και προσέλκυσης πιστών πελατών. Η ανάπτυξη εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής των προϊόντων τροφίμων ανά δίκτυο πωλήσεων στοχεύει στη δημιουργία μίας ευέλικτης επιχείρησης ενώ αυξάνει τη διαχρονική αξία και την ανταγωνιστικότητά της. Πιο συγκεκριμένα, στα πλαίσια διαμόρφωσης εμπορικής πολιτικής αναπτύσσουμε εμπορική και τιμολογιακή πολιτική για υπαρκτούς και νέους πελάτες ανά κατηγορία καθώς και για νέες αγορές και προϊόντα.
Marketing τροφίμων
Το σωστό marketing οδηγεί τους ανθρώπους να αγοράσουν ένα προϊόν. Για το λόγο αυτό στη Food For Thought προγραμματίζουμε, στα πλαίσια ενός marketing plan, στρατηγικές και τακτικές ενέργειες που θα δώσουν κίνητρο και πλεονέκτημα στον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν του πελάτη μας.
Τι συμπεριλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο marketing plan:
- Ανάλυση αγοράς και ανταγωνισμού
- Προσδιορισμό εμπορικών στόχων
- Ανάπτυξη ενεργειών που εξυπηρετούν τους εμπορικούς στόχους αναφορικά με το προϊόν, την προβολή, προώθηση, επικοινωνία και διαφήμιση. Όλες οι ενέργειες προγραμματίζονται βάση των δικτύων πωλήσεων.
- Ανάπτυξη προϋπολογισμού